בלוג להתלבש Uncategorized התראת עסקה: נעלי נורדסטרום כמו גם תיקים

התראת עסקה: נעלי נורדסטרום כמו גם תיקים

עדכון 2019: מכירת חצי השנים של נורדסטרום החלה-בדוק את כל הנחיות בגדי העבודה שלנו כמו גם את סיבוב המכירה של נורדסטרום כדי להפיק את המרב מהמכירה! כמו כן, אינדיקציה לניוזלטר שלנו להישאר בראש כל המכירות המצוינות!
החומר שלהלן הוא על מכירת נורדסטרום לשנת 2015.
כבר ריכזנו את הבחירות שלי לבגדי עבודה ממכירה ענקית של נורדסטרום, עם זאת יש עדיין כל כך הרבה נעליים, תיקים, ג’רזי ליברפול כמו גם אביזרים שיש – אז האמנתי שאגבר כמה מהדברים שאני ‘ m ריר מעל.
נעליים
אז נעליים מעולות רבות, אתם.
דירות Børn ‘Masia’. עכשיו 59 $ (היה 89 $). שלושה צבעים.
משאבת Louise et Cie ‘Hermosah’. האם אלה לא גוון חום מקסים? (“כמהין.”) הם 70.77 דולר (היו 117 $).
סם אדלמן ‘אודליה’ משאבת פרדות בוהן. מבצעים נהדרים של נעליים מצוינות של סם אדלמן במכירה, כולל היכל הפאמרים כמו ה- Cent Boot כמו גם משאבת אוקלה. אני אוהב את הפרדות האלה – הם היו 130 $, עכשיו 80 $. חמישה צבעים.
משאבת הבוהן של ג’ו ‘פיט’ של ג’ו. יש תמונה שהועלה על ידי קורא שהציעה לי את המשאבות האלה-הן פשוט נראות חמות מאוד. הם 89 דולר (היו 135 $). אני מאמין שהרבה צבעים פשוט חזרו במלאי – הם עכשיו בשחור, לבן, בז ‘, כמו גם “חכם מרווה”.
משאבת Corso Como ‘Del’. המותג הזה פשוט לא עובד לרגלי, אבל בדרך כלל שמעתי את משאבת הדל המכונה משאבת הגריל הקדושה לבגדי עבודה. בז ‘כמו גם שחור, שניהם 98 דולר (ירידה מ- 130 $).

האנטר ‘מקורי – מפל לילה’ מגף גשם. אלה בהחלט מיועדים רק לנסיעות, אבל: יש המון מגפי צייד במכירה. הדמיון היה 225 $, אולם כיום הם 157 $.
משאבת עור של קול האן ‘ביתני’. היו הערכות מעורבות על קול האנס מכיוון שהשותפות של נייקי הסתיימה – אלה עדיין נראים לי כמו משאבות מסורתיות מצוינות. הם היו 248 דולר, אולם כיום הם 170 $.
המאמן ‘טדי’ משאבת הבוהן המצוינת. וואו. אני באמת, באמת אוהב את המשאבות האלה. הם רק 20% הנחה, אולם המרקם, הסגול, הגובה (3.5 ″) … אינדיקציה לי. הם היו 248 דולר, עכשיו 198 $.
קייט ספייד ניו יורק ‘Lentica’ משאבת הבוהן המצוינת. אלה זמינים בשחור/כחול בנוסף לגרסה שחורה/לבנה – אני בדרך כלל לא אוהד של עקבים חסרי צבע, עם זאת אני חופר את אלה – אני אוהב במיוחד את פיזור הצבע על העקב.
SJP מאת שרה ג’סיקה פרקר ‘דניז’ משאבת פטנט T-Strap משאבת T-Strap, המוצעת הן בפטנט כחול והן בזמש שחור. אני ממשיך לבטל נעלי SJP; כמו רצועות ה- T האלה.

Anyi lu ‘Delia’ Colorblock Wedge Striend Flat. בדרך כלל אני לא אוהב טריז נסתר – אם אני משתמש בעקבים אני רוצה דירוג אשראי בגלל זה! – עם זאת אלה נראים יעילים כמו גם מגניבים. אלה מגיעים בכמה צבעים, כמו גם שים לב שיש הרבה נעלי מכירה שעדיין מוצעות מ- Comfort Brand Anyi Lu. הנעליים המדומיינות היו 395 $, אולם כיום הן 236 $.

AGL ATTILIO GIUSTI LEOMBRUNI TOINTY BALLET BALLET. מותג נוחות אחד נוסף של מבקר מועדף – זהו המותג של דירות שאחד מחבריי הטובים של הרופא נשבע על ידי. אני כמו הגרסה המחודדת במקצת, אבל שוב, ישנם מבצעים נהדרים של נעלי AGL שנותרו במכירה. אלה היו 325 דולר, אולם כיום הם 239 דולר.
משאבת Slingback של Manolo Blahnik Toenty Toen. הפתעה שמחה אמיתית: יש המון נעלי ג’רזי נבחרת אנגליה בכדורגל מעצבים אלגנטיות שנותרו במכירה, כולל מנולו בלהניק! אני אוהב את Slinbacks ג’רזי נבחרת ארגנטינה בכדורגל הפשוטים האלה של Blahnik – הם היו 795 דולר אולם הם כיום 476 דולר. (עיין במדריך למתחילים שלנו לעקבי מעצבים אם מעולם לא רכשת כמה לפני כן!)

ג’ימי צ’ו ‘אנוק’ משאבת נחש אותנטית. האם זה נהיה הרבה יותר מסורתי ממשאבת Anouk? אלה היו 875 $, עכשיו 576 $; מבצעים נהדרים של Choos שנותרו גם במכירה.
משאבת עור T-Strap משובצת Lanvin. רצועות T משובצות אלה יש מעט קצה, מה שאני אוהב-הם היו 1,090 דולר, אולם מסומנים כעת ל 653 $. LANVIN, FENDI, PRADA, MIU MIU – המון נעלי מעצבים מעולות שנותרו במכירה.

תיקים
נותרו פחות תיקים, אולם מה שנשאר עדיין די טוב …
רבקה מינקוף ‘מונרו’ טק וויסטל. מבצעים נהדרים של קטעי מינקוף נהדרים במכירה; אני נלקח עם סוג זה של כף היד הטכנולוגית המודפסת המטורפת – זה פשוט נראה מרוצה כמו גם כיף. זה היה 145 $, אולם כיום 87 $.
Halogen® Tassel Leather Hobo. הובואים נראים במחסור בימינו, אז אני מאוד אוהב את החסכוני הזה מהובו. מוצע בכחול, שחור, לבן ובז ‘; זה היה 168 דולר אולם כיום הוא 100 $.
מייקל מייקל קורס ‘נסיעות בינוניות’. היו הרבה יותר כאלה במכירה, אך כעת האספקה ​​הולכת ומידלדלת – שיחת טלפון בחנות האזורית שלך אם רצית צבע אחד נוסף, או לבדוק בחזרה בשבוע הבא כאשר החזרות מתחילות לטפטף. נשיאת הנסיעה הזו היא 15 x 12 x 7, עם ירידה ברצועה של 8 ″ – גודל טוב. זה היה 278 דולר, אולם כיום הוא 166 דולר.
Loeffler Randall ‘Lock’ Clutch Snakeskin Clutch. AAAAH, אני אוהב את זה – עם זאת אל תדרוש מצמד אחד נוסף. זה כולל גם רצועת צלב גוף; זה 10 x 7 x 1.5. זה היה 395 $, אולם כיום 237 $.
ג’ימי צ’ו ‘ברית’ שיער עגל אותנטי לוקח על תיק. יאסnull

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Related Post